niedziela, 6 października 2013

Czesc =) Jak tam ? Nawet nie wiecie jak sie ciesze ze w komentarzach dajecie swoje szczere opinie i dajecie propozycje dodania plaszczyków i sukienek .Oczywiscie ze to zrobie ! ^-^

Na poczateczek kilka kurtek z Reserved .
249.99zl Ale wyglada slicznie i pewnie sporo czasu przetrwa . ;*
229.99zl  ;D

149.99zl


Plaszczyki = D

1.lub czerwony 179.99zl


2.279.99zl ale wyglada rewelacyjnie . ! ^-^


3.Pikowany plaszcz  229.99zl

4. lub  299.99zl



Sukienki < 333
Cropp...


Sukienka
39.90 zl Na stronie internetowej jest przecena wiec lepiej jest zamawiac  przez internet . ;*


Sukienka71.91zl  Cos w sobie ma . !


Sukienka29.90zl  Zwykla ,fajna sukienka . Ciekawa jestem jakby wygladala na kims

Sukienka39.90zl Ciekawa sukieneczka .

Spódnice =)
Spódnica29.90 zl Do tego by bardzo pasowala zwykla ,biala koszula .


Spódnica
29.90zl Do tej pieknosci by pasowala poprostu biala boxerka wlozona do spodniczki .

Spódnica
29.90zl  Biala by pasowala ,albo czarna  .Tak w ogóle to bialy pasuje do kazdego koloru .


Spódnica53.90zl Mala czarna ;*



Sukienki z House ; )
Sukienka62.90zl Bardzo ladna *-*

Sukienka29.90zl Sliczna = )


No i to tyle na dzisiaj . ! < 333
Zapraszam do komentowania,obserwowania i polecania ,oczywiscie jesli sie spodoba *-*



11 komentarzy:

  1. Ten pierwszy beżowy płaszczyk śliczny :)
    I spódniczki śliczne!

    xxvodkaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyki śliczne ;)

    Zapraszam do mnie zaobserwuj, skomentuj , oddzwięcze się ♥
    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog też nawet, nawet. :) + w tle leci moja ulubiona piosenka :3
    Również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne płaszcze
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy, ja nie wiem na co się w tym roku zdecydować-kurtka czy płaszcz? ;P
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę kurtki od płaszczy w nich czuję się jakoś sztywnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. ta sukienka z house *_*
    obserwuję + zapraszam do mnie C:
    http://sweetasne-malpiatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, cieszę się że przy ubraniach podajesz ceny to na prawde jest pomocne :)
    Ja już niedługo kupuje nową kurtke na zimę, ale raczej bardziej kolorową :D
    http://littlesmilefate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubóstwiam płaszczyki , te wybrane przez ciebie są piękne . Super sukienki . Szkoda tylko że to nie pora na nie :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/
    +
    Obserwuję i licze że jeżeli spodoba Ci się mój blog to to też zaobserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  10. Mooodaaaa!!! ;D
    love ya
    okiem-okularnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże jakie fajnie ciuszki ^^ Ja chcę takie :D
    zapraszam na nowy rozdział
    jestes-moja-nadzieja.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń