niedziela, 25 października 2015



  Cześć kochani!
Oj dawno mnie tu nie było... Przepraszam ;/ Przez ostatnie tygodnie dużo się działo. Ale podobno nic się nie dzieję bez powodu. To troszkę zmieniło mój punkt widzenia na wszystko dookoła, ale zamiast wzmocnić podłamało. Nie dawno zostałam zapytana czym jest mój największy strach. Nie wiedziałam jak zbytnio odpowiedzieć na to pytanie... Ludzie boją się śmierci- ja nie, kiedyś to nadejdzie i skończy cierpienie. Inni boją się pająków- on Cię przecież nie skrzywdzi c'nie? no to zależy. Inni tak jak ja boją się zostać odrzuconym przez najbliższych, tych co znaczą dla nas najwięcej. Co wtedy zrobię? Gdzie pójdę? Wtedy życie traci sens. Doświadczam podobną sytuację teraz, niestety.Chciałam być prawnikiem, iść do uniwersytetu i spróbować życia. Pewne osoby weszły do naszego życia z butami a z tym w nasze plany. Ich strata sprawia że marzenia toną, a Ty się gubisz. Toniesz w swoich łzach wieczorem lub w cichym kącie lub nawet we śnie. Większość przez to się samo okalecza lub nawet gorzej, inni się zamykają we własnym świecie... Musimy walczyć i się nie poddawać! Zwalczajcie swój strach... W tym wam mogą pomóc ludzie dookoła lub pisanie pamiętnika. Ja też piszę. Tam zapisuję to co myślę, swoje samopoczucie... W książce która aktualnie czytam; "What she left"- T.R. Richmond (polecam ;*) dziewczynie życie nastoletnie uratowało pisanie pamiętnika... Więc piszcie!
No ale zmieńmy temat! Same smuty, prawda?

Co do książek... Uwielbiam, kocham, poślubię i będę kolekcjonować!
Ostatnio się dowiedziałam że osoby czytające dużo książek często są niezadowolone z życia lub partnerów bo w książkach tam jest perfekcyjnie ^.^ Więc uwagaaaa

Może wam podam kilka co?

                      T.R. Richmond 


Znalezione obrazy dla zapytania Cień ashton irwin  Na Wattpad! Kocham na wszytskie sposoby. Tak w ogóle to fajna strona na czytanie książek. Jest też na to appka! Korzystajcie.   Cień- @hiddenguns 

  Abbi Glines 


          Lee Child

 Dziecko nazwane niczym- Dave Pelzer 

 Trudi Canavan  dosłownie czytajcie wszytskie ;D


  No fajna no, przeczytałam całą jadąc powrotem do Angli *-*

  Fajniutka o prawniczce ;p

 Taka Ok, ale nie czytałabym chyba drugi raz ; >

 Nie czytałam poprzednich części a wciąż się zakochałam! 


Dziś kupiłam sobie jeszcze dwie których nie czytałam ale wam powiem ;p

  

Zobaczymy co z tego będzie? Polecicie mi jakieś książki? Z chęcią pokupuję sobie kolejne ;) 

A ponieważ jestem taka miła to napiszę kilka tytułów piosenek których teraz słucham :3

Taylor Swift- Love Story (ona ma specjalne znaczenie ^-^)
N'sync- Tearnin' up my heart 
Bruno Mars- Count on me 
Nelly Furtado- I'am like a bird
Britney Spears- Everytime 
Sarsa- Naucz mnie 
Enrique Iglesias- Found you ft. Sammy Adams
Example- Changed the way you kiss me 
Mans Zermerlow- Should've go home 
Taylor Swift- Wildest Dream 
Rachel Platten- Fight Song 
Hurts- Lights 
Nicky Jam, Enrique Iglesias- El Perdon 
Carly Rea Jepsen- Run Away With Me
Enej- Kamień z napisem Love 
Zedd, Jon Bellion- Beautiful Now
Charlie Puth, Meghan Trainor- Marvin Gaye 
R.City- Locked Away ft. Adam Levine 







Do następnego kochani! xxxxx

10 komentarzy:

  1. Interesting selection of books to read.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez wiele lat pisałam pamiętnik i często uciekalam w świat książek, bardzo mi to pomagało:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem o co chodzi z tym "dużo się działo", ale nie powinno się mówić, że nie boi się śmierci jeśli nie spojrzało jej się w oczy. A jeśli to aż tak poważne, to psycholodzy też potrafią pomóc.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Great selection of interesting books. Happy Tuesday, girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so good! Hope you have a fantastic wednesday!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Twitter
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  6. Alcuni li conosco, sono molto belli da leggere.
    xoxo
    https://piubuonepiubelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie jestem taką osoba, która boi się śmierci XD
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dokładnie takie samo odczucie co do wszystkiego tym bardziej teraz :/

    P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń